miercuri, 20 aprilie 2011

Leapsa

1.Cand ai simtit ca printii tai au fost cu adevarat mandri de tine?
R:inca astept momentul

2.Pe cine ai dezamagit cel mai tare?
R: nu stiu...

3.La ce esti cel/cea mai bun/a ,ce stii sa faci cel mai bine decat toti oamenii pe care'i cunosti personal?
R: stiu sa fac de mancare :> .. dar nu mai bine decat toti pe care ii cunosc personal [-(


4.Ce crezi ca e cel mai enervant la tine,in ochii celor dragi?
R: mi s-a spus ca sunt salbatic, incapatanat, si am prea multa personalitate


5.Care e cel mai groaznic lucru pe care l'ai face pentru bani?
R: depinde de situatie...daca in felul asta am sansa de a salva viata cuiva,orice


6.Care crezi ca este cea mai importanta calitate pe care ai mostenit'o de la parintii tai?
R: calitate? eu nu am calitati .. numai defecte 


7.Cand ai simtit ca ai aratat cel mai bine din toata viata ta?
R: arat bine atunci cand sunt alaturi de persoana iubita


8.Care e cel mai prost om pe care'l cunosti?
R: se poate si fara nume .. prietenii il cunosc deja 


9.Care e sunetul care te enerveaza cel mai tare?
R: sunetele scoate de vecinii de sus cand in fiecare zi repara cate ceva


10.La ce eveniment din viata ta ai fost foarte emotionata?
R: primul interviu ? .. a da si la primul discurs tremuram tot 


11.Care ar fi singurul lucru pe care ti'ar placea sa'l furi(fiind singura sansa de al avea)?
R: nu imi place cuvantul a fura .. sa zicem ca l-as imprumuta 


12.Care a fost cel mai stanjenitor moment din viata ta?
R: au fost mai multe..


13.In fata cui te simti cel mai pierdut, emotional,blocat?
R: cred ca am trecut peste fazele astea 


14.Cand ti'a fost cel mai greu sa spui adevarul?
R: cand a trebuit sa le spun alor mei ca nu am fost un an deloc pe la faculta :D


15.Ce'ai vrea sa schimbi cel mai tare in viata ta?
R: modul in care interactionez cu oamenii


16.Cu cine vorbesti cel mai des despre sex?
R: cu iubita mea 


17.Care e cea mai proasta scuza pe care ai folosit'o vreodata?
R: la scuze sunt expert .. parca am facut scoala ptr asta 


18.Ce nu i'ai putea ierta vreodata persoanei pe care o iubesti?
R: ca ma paraseste


19.Ce calitatea a jumatatii tale de viata iti este cea mai draga?
R: este o persoana minunata,sensibila, afectuoasa si are mereu grija de mine :D


20.Care a fost jucaria ta prefarata in copilarie?
R: cred ca mingea de fotbal 


21.Pe cine te bazezi daca ti se intampla o nenorocire?
R: pe oamenii care-mi sunt cel mai aproape de suflet ( familia ) 


22.Pe cine simti cel mai tare nevoia sa protejezi?
R: pe cei dragi 


23.Care e domeniul despre care ai vrea sa stii cel mai mult?
R: psihologia 


24.Cine'ti lipseste cel mai tare in acest moment?
R: pe cei dragi ii tin aproape 


25.In ce privinta crezi ca esti cel mai putin inteles?
R: in multe cred :))


26.Care este cel mai frumos cuvant din limba ta?
R: te iubesc



27.Unde te simti cel mai in siguranta?
R: intre prieteni 


28.Care a fost cel mai frumos compliment care ti s-a facut vreodata?
R: te iubesc si asa cu burtica :)) 


29.Care e persoana care te face sa razi,sa fi relaxat?
R: se ocupa mai multi de treaba asta


30.Pentru ce te rogi cel mai des?
R: pentru sanatatea persoanelor iubite


31.Cine te'a influentat cel mai mult pana acum?
R: tata


32.Care a fost primul tau vis implinit?
R: sa realizez ceva de unul singur 


33.In ce an al vietii tale ai simtit ca te'ai schimbat cel mai mult?
R: pe la 19 / 20 de ani cand am ajuns la cluj 


34.Ce inventie din acest secol crezi ca are cel mai mare impact in viata ta?
R: ramene tot internetul

35.Care a fost cel mai indraznet lucru pe care l'ai facut(sau l'ai face) cu o persoana de acelasi sex cu tine?
R: secret

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

optimizare web