duminică, 17 aprilie 2011

Bancuri

Un arab batran traia in jurul New Yorkului. Ar fi vrut sa
cultive cartofi, dar era singur si garbovit.
Fiul sau studia in Paris, asa ca decise sa-i scrie un email sa-i
explice problema.
"Draga Ahmed, sunt foarte trist ca nu pot planta cartofi in
gradina noastra. Sunt convins ca daca ai fi fost aici, m-ai fi ajutat si
am fi sapat toata gradina. Al tau, tata".
> > >
Ziua urmatoare primi raspunsul la mail. "Draga tata, te rog nu te apuca sa
sapi in gradina. Acolo am ascuns CHESTIA.
Al tau fiu, Ahmed". La 4 dimineata se trezeste arabul cu CIA,
FBI, Armata si Rangerii in gradina.
Sapa, cauta si scotocesc fiecare milimetru din gradina, dar nu
gasesc nimic. Dezamagiti , pleaca toti.
A doua zi primeste arabul un mail de la fecior:
"Draga tata, sper ca intre timp gradina noastra sa fi fost sapata
sa poti cultiva cartofi. Mai mult decat atat nu am putut face pt tine.
Al tau fiu,
Ahmed"

_ _ _

Facultatea de Medicina Veterinara. Curs despre monta la bovine.
Studentele stau in randurile din fata. Studentii, in randurile din
spate.
Profesorul:
- Un taur sanatos, in mod normal, este capabil de pana la 18 monte.
O studenta intreba :
- D-le profesor, 18 monte pe zi, una dupa alta?
Profesorul :
- Da.
Studenta, aratand spre randurile baietilor:
- Spuneti-le asta si boilor din spate!
Dupa un moment de tacere, un student intreaba:
- D-le profesor, de 18 ori cu aceeasi femela?
Profesorul :
- Nu, cu 18 femele diferite.
Studentul, aratand spre randurile fetelor :
- Spuneti-le asta si vacilor din fata!

_ _ _

Adunati intr-o seara la o bere, mai multi barbati discutau despre cele mai interesante pozitii pe care le-au experimentat. Unul dintre ei zice:
-Mie imi place cel mai mult 69!!!
Altul:
-Este mult mai interesant atunci cand femeia accepta sa fie legata de pat!
Ultimul zice:
-Nu exista nimic mai provocator decat RODEO SALBATIC!!!
Unul dintre cei doi prieteni il priveste surprins:
-RODEO SALBATIC?!? Ce mai este si asta? N-am auzit niciodata despre asa ceva!
-Imagineazat-ti asta: esti in pat cu sotia... te afli deasupra ei, o saruti pe spate... cand lucrurile se incalzesc, iti lipesti pieptul de spatele ei si ii spotesti delicat la ureche: "POZITIA ASTA O INNEBUNESTE PE SECRETARA MEA!". Iar dupa aceea, tot ce ai de facut este sa incearci sa te mentii deasupra mai mult de 8 secunde...

_ _ _

In ajunul noptii nuntii, tinarul ungur asculta ultimele sfaturi ale tatalui sau:
- Fiul meu, cind vei intra in camera, iti vei lua femeia in brate pentru ca un ungur e PUTERNIC. Apoi, o arunci in scirba pe pat pentru ca un ungur e MANDRU. Apoi, te dezbraci la pielea goala pentru ca un ungur e FRUMOS. A doua zi, tatal il intreaba pe fiu ce s-a intimplat:
- Am facut cum mi-ai spus tu, mi-am dus femeia in brate pina in camera, pentru ca un ungur e PUTERNIC, apoi am aruncat-o in scarba pe pat pentru ca un ungur e MINDRU. M-am dezbracat ca sa ii arat ca un ungur e FRUMOS. Apoi m-am masturbat in fata ei ca sa ii arat ca un ungur e INDEPENDENT si AUTONOM!

_ _ _

Cum se numeste dentistul arab?
- BLEND AHMED

_ _ _

Un tip intra intr-un bar cu un crocodil. Toata lumea e speriata si se ascunde pe sub mese. Barmanul ii spune:
- Iesi, domnule, cu crocodilul de aici, nu vezi ca imi sperii toti clientii, ce dracu faci...
Tipul cu crocodilul spune:
- Stai linistit ca e un crocodil tare cuminte. Uite, va fac o demostratie.
Si loveste crocodilul in cap, crocodilul deschide gura. Isi introduce penisul in gura crocodilului, il loveste din nou in cap si crocodilul incepe sa suga. Loveste din nou crocodilul in cap, acesta deschide gura si totul e in regula.
- Vedeti, spune el, nu e nici o problema. Daca cineva doreste, poate sa incerce.
La care o blonda spune:
- Domnule, eu as incerca, dar te rog nu ma lovi asa de tare in cap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

optimizare web